Pozwolę sobie przedstawić tekst oryginalny Mirosława Zbigniewa Wojalskiego jednego z założycieli Komisji Fotografii Krajoznawczej

Wysyłam zapowiedziane kolejne 3 zdjęcia czarno-białe
Bardzo proszę – jak pisałem wczoraj – o zaznaczenie, że to zdjęcia na wystawie „Łódź dawniej i dziś” z okazji 596. Urodzin Łodzi (596. rocznica nadania Łodzi praw miejskich 29 lipca 1423 r.) którą urządziłem w „moim” Domu Kultury 502 (w tym samym Domu Kultury 502 od samego jego początku, od 1990 r. prowadzę na zasadach wolontariatu Widzewską Galerię Ekslibrisu, teraz jest eksponowana 102. Wystawa ekslibrisów) na moim osiedlu Widzew-Wschód. Eksponuję 36 zdjęć które wykonałem 50 lat temu i nieco później, wszystkie czarno-białe, w formacie wystawowym 30x40 cm. Na wystawie zdjęciom dużym towarzyszą mniejsze (13x18) kolorowe zdjęcia, które zrobiłem w ciągu ostatnich 2 miesięcy, fotografowałem te same miejsca, starając się z tej samej pozycji.
Wystawa czynna do 30 września 2019
Pozdrawiam Mirosław Zbigniew Wojalski

Łódź Fabryka Gottfryda Steigerta ul. Piotrkowska rozbierana w 1969 fot M Z Wojalski.

Łódź gniazdo sygnaliz świetln rozbierane w 1972 ul ul Kilińskie i Główna fot Mirosław Z. Wojalski

Łódź skraj osiedla mieszkaniowego Widzew-Wschód 1978

Łódź ul Główna róg Targowej Palestynka secesja 1969 fot M Z Wojalski zburzony dla potrzeb trasy WZ

Łódź ul. Piotrkowska 128 detal elewacji secesyjnej kamienicy 1969 fot M Z Wojalski

Łódź ul. Piotrkowska 177 175 Tu przed 150 laty umarł Ira Aldridge fot M Z Wojalski 1969
Łódź Tramwaj Herbrand 1973 fot M Z Wojalski 

Łódź ul. Piotrkowska 208 210 domy tkaczy z pocz Łodzi przemysłowej 1970 fot M Z Wojalski

Łódź ul. Wólczańska 31 secesyjna willa L Kindermana 1969 fot M Z Wojalski

Komentarze

  1. Często nie cenimy tego co minęło dopóki nie uświadomimy sobie, że to nasza historia. Panie Mirosławie - Chapeau bas

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga